Hvor vigtigt er det med tilfredse kunder?

Vidste du, at Memira faktisk er nødt til at åbne dialog med nye kunder hver dag – vores tilfredse kunder kommer nemlig ikke tilbage!

Hvor vigtigt er det med tilfredse kunder?

Det er ganske få brancher, som er så afhængige af tilfredse kunder, som vi er hos Memira. En kunde som vælger at operere sine øjne og ikke længere har brug for synskorrigerende behandling, har heller ikke brug for os mere. Vi er derfor ekstremt afhængige af, at vores kunder anbefaler os til nye potentielle kunder, hvilket de kun kan gøre, hvis de er tilfredse. I vores kundetilfredshedsundersøgelse angiver næsten 50 % af vores kunder, at de valgte Memira på baggrund af en anbefaling, som de havde fået fra en ven eller bekendt. På bagrund af disse fakta, har vi valgt at anvende en international anerkendt metode til at måle kundetilfredshed på, hvilket kaldes NPS (Net Promoter Score).

Hvor ofte angiver du den højeste karakter i en tilfredshedsundersøgelse? NPS er baseret på et enkelt spørgsmål ”vil du anbefale Memira til en ven eller bekendt?” For at besvare dette spørgsmål skal man vurdere på en skala fra 0-10, om man vil anbefale Memira, hvor 0 er aldrig og 10 er højst sandsynlig. Hos Memira svarer hele 61 % med et 10tal – at de højst sandsynlig vil anbefale Memira til en ven eller bekendt. Hvor ofte besvarer du en kundetilfredshedsundersøgelse med det bedst mulige svar?

Memiras kundetilfredshed får international opmærksomhed EyeWorld er et internationalt magasin henvendt til folk, der arbejder med synsfejl og gråstær kirurgi. I den nyeste udgave er opmærksomheden blevet rettet mod den måde, som Memira arbejder med NPS og kundeundersøgelser på, samt hvordan vi anvender det i vores dagligdag for hele tiden at være på forkant. Ud over at sikre, at vores kunder er tilfredse, er det også en mulighed for, at de kan udtrykke sig selv. Derudover anvender vi også denne kundetilfredshedsundersøgelse til, at vi hele tiden kan forbedre vores interne processer.

Hvis I vil læse mere, kan I finde artiklen her.

Download din brochure nu!

Jeg er

Book tid

Se ledige tider og book en undersøgelse, der giver svar på om du kan slippe for briller og linser.

Eller book via telefon på 88 80 28 00

Fortsæt med at læse

Hvilke synsfejl findes – og hvordan korrigerer vi dem?

Hvilke synsfejl findes – og hvordan korrigerer vi dem?

Øjet er et meget komplekst organ, og der er mange faktorer, der kan påvirke dets sundhed og kvaliteten af synet. Med hensyn til synsfejl findes der primært fire typer: nærsynethed, langsynethed, bygningsfejl og alderssyn.

Læs mere
Information i forbindelse med covid-19

Information i forbindelse med covid-19

Memira er en speciallægepraksis, derfor er alle vores klinikker åbne. Vi følger løbende myndighedernes udmeldinger og lever op til alle gældende regler. Du kan derfor trygt besøge vores klinikker.

Læs mere
Tilgængelighed hos Memira

Tilgængelighed hos Memira

At opleve friheden uden briller og linser er noget, vi i Memira ønsker at kunne tilbyde så mange mennesker som muligt. Hvis du har en øjensygdom, eller er din synsfejl ikke stabil, så siger vi nej tak til at opererer.

Læs mere

Oftest stillede spørgsmål

Ring til os

Kundeservice
Man-Tors: 08:00 – 17:00
Fredag: 08:00 – 15:30
Ring på 88 80 28 00

Privat øjenkonsultation i København
Ring på 70 22 12 32

Stille et spørgsmål

Find ud af mere

Download brochure
Download

Se vores priser
Pris øjenlaser
Pris linseudskiftning

Se vores tider
Book