Får jeg pengene tilbage hvis operationen mislykkes?

Som kunde hos Memira er du dækket ind under Patienterstatningen. Derudover er du dækket af den tryghedspakke du har valgt ved øjenlaser, eller i 5 år ved linseudskiftning og linseimplantat. Det er ikke atypisk, at man får brug for en supplerende behandling efter den første operation, for at opnå det bedst mulige slutresultat. Sådanne supplerende behandlinger kan i nogle tilfælde være planlagt fra begyndelsen – allerede før det første indgreb. Men behovet kan også vise sig at opstå efter den første helingsproces.

Vi gør altid vores ypperste for at komme frem til det forventede behandlingsresultat. Hvis du som kunde oplever, at slutresultatet ikke lever op til de forventninger, som der er blevet kommunikeret til dig inden operationen, har du mulighed for at søge erstatning gennem Patienterstatningen. Generelt bliver en tredjedel af alle sager – uafhængig af kategori – godkendt til en vis form for erstatning, mens to tredjedele af sagerne bliver afvist, med den begrundelse, at resultatet af behandlingen er i overensstemmelse med det, der er blevet kommunikeret.

Var denne side nyttig?

Spørgsmål?

Ring til os

Kundeservice
Telefonen har åben:
Man-Tor 08:00 – 17:00
Fre: 08:00 – 15:30
Ring på 88 80 28 00

Privat øjenkonsultation i Kolding / Aalborg / Aarhus
Ring på 88 80 28 00

Privat øjenkonsultation i København
Ring på 70 22 12 32

Stille et spørgsmål

Find ud af mere

Download brochure
Download

Se vores priser
Pris øjenlaser
Pris linseudskiftning

Se vores tider
Book