Du kan trygt besøge vores klinikker – vi har fokus på hygiejne, væremidler og afstand. Læs mere om vores tiltag i forbindelse med Covid-19

Får jeg pengene tilbage hvis operationen mislykkes?

Som kunde hos Memira har du både vores 5 års Tryghedsgaranti og er dækket ind under Patienterstatningen. Det er ikke atypisk, at man får brug for en supplerende behandling efter den første operation, for at opnå det bedst mulige slutresultat. Sådanne supplerende behandlinger kan i nogle tilfælde være planlagt fra begyndelsen - allerede før det første indgreb. Men behovet kan også vise sig at opstå efter den første helingsproces.

Vi gør altid vores ypperste for at komme frem til det forventede behandlingsresultat. Hvis du som kunde oplever, at slutresultatet ikke lever op til de forventninger, som der er blevet kommunikeret til dig inden operationen, har du mulighed for at søge erstatning gennem Patienterstatningen. Generelt bliver en tredjedel af alle sager - uafhængig af kategori - godkendt til en vis form for erstatning, mens to tredjedele af sagerne bliver afvist, med den begrundelse, at resultatet af behandlingen er i overensstemmelse med det, der er blevet kommunikeret.

Var denne side nyttig?