Hvor mange utilfredse kunder har I?

Memira arbejder systematisk med kvalitet og og patientsikkerhed. På grund af vores størrelse har vi ressourcer og kompetencer, som kan mangle på mange mindre klinikker. Vi har en systematisk arbejdsproces i alle led. Vi afviser hver 5. kunde, der kommer til os med et ønske om at få en synskorrigerende operation. Årsagerne er individuelt baseret, men anbefalingen bunder altid i, at vi ikke tror at en operation vil udmunde i det ønskede resultat for den kunde, som vi afviser. Med andre ord; Vi tager aldrig nogle chancer med vores kunders syn. Resultatet af vores grundige selektering medfører at vi har en utrolig høj kundetilfredshed.

Alle kirurgiske indgreb indebærer dog en vis risiko - det skal man være klar over. Det er dog lige så vigtigt at bemærke, at vi kun meget sjældent oplever alvorlige bivirkninger eller komplikationer hos vores kunder. De allerfleste komplikationer er desuden mulige at efterbehandle, blot de opdages i tide.

I vores undersøgelser oplyser mere end 99% af vores laseropererede kunder, at de er blevet helt brillefri. Formålet med en linseudskiftning (RLE) er, afhængig af hvilken linse man sætter i øjet, at reducere behovet for briller. Hele 87% af vores RLE-kunder melder tilbage, at de er blevet helt brillefri - eller kun bruger briller i max én time dagligt, og kun i forbindelse med særligt synskrævende opgaver.

Var denne side nyttig?