Tryg og sikker
synskorrektion

Bliv undersøgt, og få svar på om en øjenlaser
eller linseudskiftning kan hjælpe dig

Informationsaften

Gratis tilmelding

Øjenlaser

For dig under 45 år

Linseudskiftning

For dig over 45 år

Lær mere om:

  • Vores forskellige metoder
  • Hvilken metode passer til dig?
  • Memiras kundetilfredshed
  • Almindelige spørgsmål

Download din brochure nu!

Jeg er
Et godt syn, det burde seriøst være en menneskeret. Især, når jeg nu har fundet ud af, hvor nemt det er at få fikset!
Mattias Hundebøll

Idéen om at få opereret mine øjne, har egentligt eksisteret i mange år, og hånden på hjertet, så har jeg været skrækslagen. Men allerede ved min første undersøgelse, så kunne jeg jo godt mærke, at jeg var hos nogle kompetente mennesker, der vidste, hvad det her gik ud på. Og set i bakspejlet, så kan jeg jo kun sådan trække på smilebåndet over det, for det viste sig jo at være nemmere end at tage til tandlægen.

Vores kunder anvender #memira og #LevLivet på de sociale medier for at fortælle om deres oplevelser med Memira.

Fra bloggen
Information i forbindelse med Coronavirus
Hos os i Memira sætter vi din tryghed højest af alt, derfor har vi en række stærke procedurer, som skal minimere alle former for risici. Du skal som altid  blive... Læs mere »
10 ting du bør tænke på før en øjenoperation
Når du har bestemt dig for at få lavet en synskorrigerende operation, er den næste beslutning, hvem der skal foretage den. Her fortæller vi om det, som vi mener, er... Læs mere »
Gør en linseudskiftning ondt?
Mange skyder tanken om en synskorrigerende operation fra sig, allerede inden de har tænkt tanken til ende. De tror ikke, det er noget for dem, fordi de har en forestilling... Læs mere »
Tryghedsgaranti
Vores unikke tryghedsgaranti indebærer:
  • Gratis genbesøg i 5 år
  • Gratis supplerende operationer i 5 år
  • 24-timers vagttelefon, hvis du har spørgsmål efter din operation
  • Fri afbenyttelse af alle vores klinikker i Skandinavien

Memira Eyecenter er de eneste i branchen med en dedikeret afdeling, der har til formål at sikre kvaliteten i alle kliniske processer. Vores systematiske kvalitetsarbejde sikrer det højest mulige kliniske resultat.

Kvalitetssikring er en central del af kvalitetsarbejdet og gennemføres af kvalitetsafdelingen. Afdelingen fungerer som en uafhængig inspektions- og undersøgelseskomité som overvåger alle processer.
Et struktureret kvalitetsarbejde sikrer, at vi konstant følger op på og udvikler både vores metoder og udstyr, samt vores læger og øvrige personale. Memira Eyecenter følger naturligvis Sundhedsstyrelsens retningslinjer for systematisk kvalitetsarbejde og er akkrediteret – godkendt – af Den Danske Kvalitets Model.

Memira Eyecenter gennemfører kundetilfredshedsundersøgelser på samtlige kunder, som vi har opereret eller blot haft til forundersøgelse. Resultaterne fra disse undersøgelser sammenlignes og analyseres for at sikre, at det kliniske resultat lever op til kundernes forventninger. Ydermere er det en vigtig del af kvalitetsarbejdet at sikre, at alt personale får den korrekte kliniske uddannelse. Kvalitetsafdelingen har ansvaret for indholdet i alle kliniske uddannelser, både når det gælder introduktionsforløb og videreuddannelse. Dette er kernen i vores kvalitetsarbejde.

Vores kvalitetsarbejde skal bidrage til at vi har tilfredse kunder hos Memira. Alle kunder får derfor i form af en kundetilfredshedsundersøgelse mulighed for, at kommentere på deres oplevelse hos os. Kunder som er blevet opererede, får mulighed for at give os feedback både 3- og 12-måneder efter deres operation.